Zadzwoń do nas: +48 537 885 777

Darmowa dostawa Kurierem i Paczkomatem Inpost dla zamówień od 99 zł

Email: sklep@aleszale.pl

FAQ

1. ZAMÓWIENIE PRODUKTU

Nawigacja w sklepie aleszale.pl jest zaprojektowana tak, aby była dla Ciebie jak najbardziej intuicyjna. Masz kilka możliwości szybkiego odnalezienia interesującego Cię produktu:
1. Możesz przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.
2. Możesz korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony.
3. Przeglądając kategorie możesz również skorzystać z opcji filtrów umieszczonych z lewej strony sklepu. Filtry pozwalają odnaleźć artykuły w określonym kolorze, deseniu, rozmiarze lub cenie.

Produkty, które nie są dostępne, nie będą miały aktywnego przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”.

Funkcja listy życzeń umożliwia Ci łatwe odnalezienie wcześniej wybranych przedmiotów i zrealizowanie zakupów w późniejszym terminie. Dzięki temu możesz również w prosty sposób dobrać rzeczy do zestawu. Funkcja ta nie powoduje rezerwacji towaru.

2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Tak, zamówienie w sklepie aleszale.pl można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów. Dodatkowo dla zarejestrowanych klientów dostępne są specjalne akcje promocyjne.

Tak, nie ma znaczenia czy Klient założył konto, czy dokonał “szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia wraz ze szczegółami na adres e-mail podany podczas składania zamówienia.

Jeśli chcesz złożyć zamówienie w sklepie aleszale.pl dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk “Przejdź do kasy”. Następnie zostaniesz poproszony o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Złóż zamówienie”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś zostaniesz przekierowany na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:
a) poproszony o dokonanie płatności jeśli wybrałeś metodę platności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie b) przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (Przelewy24/PayU); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany w e-mailu potwierdzającym zamówienie
c) poinformowany o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. W razie pytań pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Aby zmienić złożone zamówienie, usunąć z niego jeden z towarów lub zmienić wybraną formę płatności, należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Nie jest możliwe wprowadzanie zmian w zamówieniu, które zostało już wysłane.

Jak najbardziej przyjmowane są zamówienia złożone mailowo jednak nie telefonicznie. Należy jednak pamiętać, że jeśli nie jest to zamówienie pobraniowe trzeba dokonać płatności przelewem tradycyjnym aby zostało ono zrealizowane.

Jeśli chcesz wykorzystać kod rabatowy otrzymany za zapis do newslettera bądź otrzymany w paczce, włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz go w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Złóż zamówienie”. Kod automatycznie obniży wartość zamówienia o odpowiednią kwotę.

Wszyscy użytkownicy, zarówno Ci zarejestrowani, jak i Ci, którzy dokonali zakupu bez rejestracji otrzymują wiadomości e-mail na adres podany podczas składania zamówienia z aktualną informacją o jego statusie. Dodatkowo Klienci, którzy posiadają konto w naszym sklepie mogą na bieżąco śledzić status zamówienia po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce “Historia zamówień”. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Wszyscy klienci dokonujący zakupów w sklepie aleszale.pl otrzymują fakturę VAT w formie elektronicznej. Jeśli zamawiasz na firmę, należy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia oraz wypełnić pola, które pojawią się po jej zaznaczeniu.

Tak – ta możliwość została przewidziana w naszym sklepie. Wystarczy, że zalogujesz się na swoje konto i przejdziesz do zakładki “Moje zamówienia”. Znajdź zamówienie które chcesz ponowić i kliknij “Ponowne zamówienie”. Następnie przejdź do kasy i dokonaj finalizacji zakupu.

3. DOSTAWA

Pocztex Punkt – 10,99 zł
Pocztex Kurier – 11,99 zł
Pocztex Kurier Pobranie – 14,99 zł

Orlen Paczka – 7,99 zł

Inpost Paczkomaty – 9,99 zł
Inpost Kurier –  11,99 zł
Inpost Kurier Pobranie –  14,99 zł

FedEx Kurier – 12,99 zł
FedEx Kurier Pobranie – 15,99 zł

Przewidywany czas dostawy dla każdej formy wysyłki, następny dzień roboczy.

Darmowa dostawa dla wszystkich form przesyłki przy przedpłacie dla zamówień od 99 zł.
Zamówienia wysyłamy do 24 h, a zamówienia z zaksięgowaną wpłatą i pobrania złożone do godziny 13:00, będą wysyłane tego samego dnia roboczego.

Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Moje zamówienia”.

Kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą, dlatego też nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Tak naprawdę to indywidualna kwestia każdego spedytora, ale zazwyczaj kurier dzwoni do adresata w dniu dostawy (zazwyczaj z samego rana), w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej InPost, GLS lub Poczcie Polskiej, otrzymasz od nas informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego. W zależności od sposobu dostawy który wybrałeś, informacje znajdziesz:
a) wpisując numer paczki, podany w wiadomości e-mail na stronie InPost
//inpost.pl/sledzenie-przesylek
b) wpisując numer przewozowy na stronie firmy GLS
//https://gls-group.com/PL/pl/sledzenie-paczek
c) wpisując numer przewozowy, podany w wiadomości e-mail na stronie Poczty Polskiej //sledzenie.poczta-polska.pl/
Niezależnie od tego jaki sposób dostawy wybrałeś o każdej porze możesz sprawdzać, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka. Pamiętaj, że zawsze możesz skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Niestety, na chwile obecną nie mamy odbiorów w sklepie jednak postaramy się wprowadzić również tę opcję w niedługim czasie 🙂

Kurier powinien jeszcze dwa razy ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta – wyjaśnimy sytuację.

Jeśli dostawa zamówienia opóźnia się, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, w celu wyjaśnienia sytuacji.

Ze względów ekologicznych nie wkładamy dokumentów sprzedaży do paczki tylko wysyłamy je mailowo więc w przesyłce otrzymasz jedynie produkt.

4. FORMY PŁATNOŚCI

  1. a. płatność przelewem on-line (Przelewy24);
    b. płatność przelewem on-line (PayU);
    c. płatność przelewem tradycyjnym;
    d. BLIK;
    e. płatność przy odbiorze;
    f. płatność odroczona (PayPo) “kup teraz i zapłać później”
    ad.a Płatności online wykonywane pośrednictwem Przelewy24. Dzięki szybkim płatnościom Przelewy24 zyskujesz komfort, iż płatność zostanie potwierdzona w najszybszy możliwy sposób, dzięki czemu Twoje zamówienie zostanie zrealizowane szybciej niż w przypadku tradycyjnego przelewu. Dodatkowo płatności online są zabezpieczone w najwyższym stopniu, co daje pewność, że należności dotrą zawsze do odbiorcy.
    ad.c Płatność przelewem tradycyjnym umożliwia Ci opłacenie zamówienia w terminie późniejszym niż w momencie składania zamówienia. Możesz to uczynić wpisując dane przelewu podane w e-mailu potwierdzającym zamówienie bezpośrednio na stronie internetowej swojego banku lub wypełniając odpowiedni druk na poczcie. W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia oraz imię i nazwisko jeśli zamówienie jest na inną osobę.
    Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie wybrania metody płatności kartą i zatwierdzenia jej. W przypadku zwrotu towaru, kwota zostanie przelana z powrotem na rachunek Twojej karty kredytowej. Dane Twojej karty kredytowej są przesyłane za pomocą szyfrowania SSL. Dzięki tak wysokiemu standardowi bezpieczeństwa oraz systemom płatności Przelewy24 i Paypal, zakupy w sklepie internetowym Aleszale.pl za pomocą karty kredytowej są zawsze bezpieczne.

5. ZWROTY I REKLAMACJE

Tak, wszystkie produkty w naszym sklepie objęte są trzymiesięczną gwarancją.

Tak, możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podawania przyczyny w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki poprzez wysłanie pisemnego oświadczenia na adres: NAPPA Michał Betlewski ul. Modlińska 159, 03-186 Warszawa lub poinformować Sprzedawcę o woli odstąpienia za pośrednictwem BOK.

Jeśli chcesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub wymienić towar na inny rozmiar, wówczas ponosisz jedynie koszt przesyłki zwrotnej.

Prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji bądź skontaktować się z BOK.

Taką sytuację należy zgłosić, dzwoniąc po numer naszej infolinii 537 885 777 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@aleszale.pl. Błędnie wysłany produkt zostanie wymieniony na właściwy lub jeśli zamówienie jest niekompletne, zostanie dosłany produkt, którego brakuje. W obydwu przypadkach koszty dostawy poniesie sklep.

Na rozpatrzenie reklamacji / zwrotu i powiadomienie Klienta sklep Aleszale.pl ma 14 dni.

Prosimy o napisanie wiadomość na adres mailowy sklep@aleszale.pl

6. MOJE KONTO

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli zapomniałeś hasło, kliknij w link “Nie pamiętasz hasła?” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany podczas rejestracji. Jeśli podałeś poprawne hasło, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto – prosimy o kontakt, zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

Administrator sklepu ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, skontaktuj się z nami, a na pewno rozwiążemy ta sytuację.

7. KONTAKT Z OBSŁUGĄ KLIENTA

Z Biurem Obsługi Klienta skontaktujesz się, dzwoniąc pod numer naszej infolinii: 537 885 777. Możesz także wysłać wiadomość na adres e-mail: sklep@aleszale.pl. Nasi konsultanci odpowiedzą na wszystkie pytania, doradzą w wyborze produktu oraz pomogą w złożeniu zamówienia.

Nasi konsultanci Biura Obsługi Klienta są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE ? - SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI